Thursday 18 August 2011

U can if U think U can!

Alhamdulillah join biz ni dah sebulan, and last week dah tengok hasilnya...wow!hehhe excited sebab dah lama tak pegang duit sendiri.Almaklum dah 2tahun ++ meninggalkan alam pekerjaan ngeh ngeh...

nak cite camana boleh terjebak ngan alam biz ni.sebenarnya kenal ngan Nurul ni, dah lama, since zaman U lagi.then bile selalu mengikuti fb dia, dah perasan dia semakin berjaya.of coz, sya pun nak berjaya gak kan. then calling calling, pastu jumpa ngan dia (masa tu tengah sarat pregnant..sempat lagi tu..)masa tengah pantang decide nak join this biz.excited nak berjaya cam dia gak, so now...here i am...dalam biz PB ni.

risau memang risau...tapi dengan semangat dan dorongan daripada leader, teruskan usaha gak.lagipun memang dah berazam nak jaga anak2 sendiri but still nak duit masuk gak.ok, now nak tunjukkn orang2 yang telah berjaya dan menjadi inspiration untuk berjaya macam diorang gak

CDM Hanis


CDM Hanis memang betul2 my inspiration.Umur dia baru 28tahun, tapi pendapatan mencecah 6 angka sebulan.





CDM Mai


CDM Mai pun memang memberi inspirasi.Daripada bekerja sebagai engineer di sektor kerajaan, dia berhenti kerja dan menumpukan sepenuh perhatian kepada biz ni.





DSM Nurul

DSM Nurul ni my leader.Pendapatan mencecah 5 angka sebulan walaupun masih baru dalam biz ni.Dan dia hanya buat biz ni part time je...





Dan sya, masih lagi mentah dalam biz ni, insyaAllah dengan tunjuk ajar dan sokongan daripada mereka2 yang telah berjaya, akan mengikut jejak langkah mereka nanti.


Kalau kita berada dalam group yang betul, semangat TEAMWORK yang kuat,dengan guideline daripada leader,usaha, insyaAllah akan berjaya.


Nak berjaya seperti saya, dan mereka?Buat appointment sekarang!Hanya kita mampu mengubah cara hidup kita, dengan pertolongan dari Allah.


U can if U think U can!!!!!


Hubungi sya 012-2806710



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...