Saturday 7 May 2016

Aksesori jahitan

 Apabila selalu merempit, saya perlukan sesuatu aksesori yang memudahkan saya untuk menjahit..lebih cepat, kemas, dan cantik...gitew...

ahaha..saya memang pantang masuk kedai menjahit, ade-ade je sesuatu yang nak dibeli..kalau online, lagi lah..nasib lah tak buat online banking, kalau tak hari-hari shopping je..

mengumpul koleksi tapak eheh

skru pemasang tapak

tapak ade banyak, memanglah wajib ade benda alah ni..nak tukar tapak, cuma tekan dan tapak akan dikeluar/dimasukkan..tak perlu bukak skru untuk pasang dan bukak tapak..dah jimat 5minit hehe..tapi ini untuk mesin industri, mesin portable saya tak tau ade ke tak kewujudannya

apabila dipasang pada mesin


 tapak piping..rm65...mahal hukhuk.tapi bila fikir untuk pelaburan jangka panjang, berbaloi lah...belum explore lagi, nanti nak buat piping baru kita godek2

magnetic seam

yang ni dah diletak pada mesin jahit. magnet dia kuat, memang melekat kat mesin. untuk pastikan jahitan kita dijahit pada landasannya gitew..


itulah setakat ini hasil pengumpulan aksesori saya..korang jangan memandai introduce yang lain ye, kang tergoda i..

bai...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...