Thursday 1 March 2012

Majalah Keluarga Disember 2002

 Beberapa hari lepas, dok belek-belek majalah lama kat umah mother-in-law. Ai ni memang suka membaca apa-apa je time bosan. Pastu terjumpalah iklan Premium Beautiful kat dalam tu...ni majalah Keluarga keluaran Disember 2002 okeh....Dah lama PB bertahan di Malaysia ni.

See.....cover depan pun tinggal separuh je hehhehe. 
Layannn.....






Kita tengok testimonial yang ada kat dalam tu...
Ni yang kat sebelah kiri majalah.


"Bertugas sebagai penyampai Berita TV memerlukan saya sentiasa tampak anggun dan bergaya. Penampilan diri merupakan satu faktor yang penting untuk membina keyakinan diri apabila bertemu ramai orang. Dengan tampil bergaya dan mempunyai keyakinan diri saya bangga menjadi seorang wanita. Sebagai wanita yang mempunyai 2 kerjaya dan pada satu masa yang sama bertanggungjawab sebagai isteri dan ibu kepada 3 orang cahaya mata, saya perlu sentiasa sihat bertenaga.

Dengan Premium Beautiful, saya memperoleh kedua-duanya, KECANTIKAN dan KESIHATAN . Ia bukan sahaja mengembalikan potongan badan yang sempurna secara sihat dan mudah, malah member perlindungan kesihatan kepada wanita. Dengan sulaman FIR wanita dapat mengurangkan risiko kanser rahim dan kanser payudara, menguatkan tekstur tulang pinggang dan belakang. 

Premium Beautiful benar-benar merupakan pelaburan yang bijak bagi setiap wanita!" 
- Roziah Zainal Abidin, 34


Testimonial ke-2 akan menyusul tidak lama lagi....
So TUNGGUUU........



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...