Friday 2 March 2012

Majalah Keluarga Disember 2002 (Part 2)


Seperti yang dijanjikan, testimonial ke-2 daripada majalah Keluarga Disember 2002.

 Sebelum

Selepas

"Saya telah berputus asa untuk menguruskan badan, malah tidak terfikir dapat menurunkan badan sebanyak 8kg dalam masa 3 bulan. Saya mula rasa rendah diri dan tercabar apabila rakan-rakan, saudara-mara terutamanya suami menegur keadaan tubuh saya, sehingga ada yang menyatakan saya kelihatan lebih berumur dari usia sebenar. Sebaik sahaja pulang dari US, saya berazam untuk menguruskan badan sehinggalah seorang rakan memperkenalkan saya dengan Premium Beautiful.

Alhamdulillah selepas 5 bulan memakainya tubuh saya mula terbentuk dari berat 66kg kini turun 58kg. Apa yang membanggakan saya ialah suami juga turut memuji bentuk badan saya sekarang.

Selain memiliki bentuk tubuh yang semakin menarik, saya juga berasa lebih cergas dan sihat kerana penyakit-penyakit seperti lelah, migrain, gastrik, tonsil dan sengal badan yang saya alami sebelum ini semakin berkurangan.

Pada pendapat saya, walaupun ada yang menyatakan harga Premium Beautiful ini terlalu mahal, tetapi untuk memiliki bentuk tubuh yang menarik dan kesihatan fizikal yang berpanjangan adalah aset yang paling berharga dan tidak ternilai dari wang ringgit.
Lagi pun, PB terdapat 3 keistimewaannya hasil amalan pemakaiannya iaitu ia membantu dalam hubungan suami isteri. "

Jelas Wan panjang lebar yang mendisiplinkan diri memakai PB selama 8jam sehari bagi mendapat hasil bentuk badan dalam masa yang singkat.

Kini, Wan Nazrina yang merupakan bekas pegawai dalam perkhidmatan awam kerajaan telah menjadi usahawan rangkaian PB sepenuh masa dengan pendapatan yang lumayan.
 - Puan Wan Nazrina Hj Zainal Abidin, 30 tahun


Hubungi 
SYA 012-2806710


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...