Showing posts with label bio velocity sleep mate. Show all posts
Showing posts with label bio velocity sleep mate. Show all posts

Thursday, 27 November 2014

Anak demam uhuk...





Sehari dua ni, iman demam..haih...rasanya sebab hujung minggu lepas telinga dia dimasuki si sengkenit aka pirah (dalam bahasa kelantan)..sakit woo kena serangga kecik ni..kecil-kecil cili padi...port die plak kat dalam telinga...nak tak nak terpaksa ke klinik, mintak bantuan doktor keluarkan..meraung woo...sy yang kena dulu pun menangis bile nak cabut..tapi bukan dalam telinga la 

= ( 

bile anak demam, kita sebagai ibu tak senang duduk kan? siang hari ok..sebab iman ni jenis aktif je walaupun demam..tapi bile malam, tidur je keje die, haba tak boleh keluar, so suhu pun naik..nak letak cool fever dia ni jenis tak bagi letak..terus dicabutnya...memang cool fever yang ade kat umah dijadikan mainan anak-anak


nak lap badan atau kepala dengan tuala basah lagi laaa tak nak..dicabutnya jugak..ade sesetengah parent yang tak pakaikan baju dekat anak-anak..kalau yang tu sy tak buat..satu, anak sy jenis tak suka naked..satu lagi susah...dorang tak suka dilapkan dengan kain basah



ape yang sy buat ialah,basahkan baju yang iman pakai, pakaikan balik..meraung-raung jugak dia...guna air dari paip ye..bukan air suam atau air sejuk dari peti...menangis pun sekejap je..sumbatkan dengan susu, diam le dia...sambil-sambil letak tuala basah atas kepala..itu cara sy la...dan berkesan! tapi untuk anak di bawah 2tahun yang belum pandai bukak baju dengan sendiri haha...suhu badan pun akan menurun, sekejap je baju dah kering..bile suhu badan naik balik, sy basahkan lagi...

kalau yang dah besar tu, selimutkan dengan biovelocity sleepmate (BVSM) atau yang ade premium beautiful boleh selimutkan dengan waist nipper tu..ikhtiar kan (kepada yang ade benda-benda ni kat umah)




Friday, 3 October 2014

Tips hilangkan lenguh-lenguh badan




Pernah rasa tak bile bangun tidur, lenguh-lenguh badan?? pastu rasa MALAS sangat nak bangun?? sape yang penah rasa camtu sila angkat tangan!!  tak pernah??? tolong baca post lain hokey (sob...sob...)



kan...almost setiap boleh rasa camtu...lenguh tang bahu, lenguh tang belakang, pinggang, tulang belikat lagi huhhuu...itu satu hal...pastu malas nak bangun tidur..jam dah berbunyi 2,3 kali tapi malas nak bangun..haaa ni nak bagi tips yang WAJIB berkesan...untuk sy la...kalau korang nak rasa gak, sila cuba pagi esok ye...

bukak mata, pastu tengok kat sebelah...pi peluk husband korang tu (atau wife bagi lelaki)..peluk 2-3 minit je...konfirm hilang lenguh-lenguh badan tu...serius...sy pun tak pasti kenapa tapi itulah yang sy buat..mungkin hormon oksitoksin tu dikeluarkan sebab dapat peluk husband..(mungkin kot) 
*kepada yang lebih pakar mungkin boleh explain ye...



Lagipun dalam Islam kita digalakkan untuk bermesra-mesraan sesama pasangan kan...dapat pahala lagi tu..tak salah kita amalkan, lagipun bukannya guna 20sen pun kan (tetiba...) Pegang tangan husband dapat pahala, tengok muka dia dapat pahala, buatkan air lagi la dapat pahala...walaupun dah bertahun-tahun kawin tak salah kan kita mesra ngan pasangan kita

Dr Fadzilah Kamsah ade pesan..sebelum husband pegi keje, peluk die 10saat..nanti kita nampak muda 5tahun...nak muda tak???hehehhe

kalau tak jalan jugak, mungkin korang boleh pakai Biovelocity Sleepmate (BVSM)...konpem takde sakit-sakit badan..tidur pun lebih lena..bagi yang ade penyakit, in sha Allah boleh kurangkan...yang ade sakit gout, strok etc boleh cuba


boleh calling-calling ye untuk special price

sya
014-824 8525



* tips ni untuk orang yang dah berkahwin ye...yang belum kawin boleh cuba pakai BVSM NI =)

Tuesday, 18 February 2014

promosi BVSM dengan rm55/ month???


Biar betul????rm55 sebulan???

Serius Betul....


Now dengan harga RM55 sebulan, korang dah boleh pakai sleepmate ni..

Siapa yang sesuai pakai Biovelocity sleepmate ni??


** anyone yang susah tidur

** anyone yang busy, tidur lewat bangun awal...bangun pagi akan rasa fresh, tak letih dan tak lesu (my own testimonial ni)

**untuk ibu-ibu atau mak ayah kita yang dah berumur, sakit lutut and susah nak berjalan

** ibu-ibu yang mempunyai anak-anak kecil yang kerap berjaga malam, you'll get more quality sleep and kurang kan keletihan.

** sakit lutut, back pain, muscle pain, nerve pain, darah tinggi and kencing manis




Antara testimoni daripada customer yang puas hati dan gembira selepas menggunakan BVSM ni







Contact sy sekarang untuk details

sya
014-824 8525


Saturday, 23 November 2013

Biovelocity Sleepmate: Testimonial - Masalah mata sepet

Salam...

Biovelocity Sleepmate seolah-olah menjadi satu fenomena..ala-ala tsuMawi gitu...mesti korang ragu-ragu..betul ke dengan pelapik tilam dapat menyembuhkan penyakit??

Pelapik tilam???

Ape yang istimewa sangat ngan Biovelocity Sleepmate (BVSM) sampaikan ade sesetengah penyakit dapat dirawat (dengan izin-Nya..)..now sy explainkan..



Secara ringkasnya Teknologi Bio Velocity Sleep Mate adalah tenaga matahari semulajadi yg di SIMPAN dan di SEIMBANGkan dgn garam laut dalam dan di SUNTIK ke dlm  (pelapik tilam) produk Bio Velocity.

Dengan penggunaan pelapik tilam ini kita akan mendapat tidur yang lebih lena..Pernah tak alami malam yan susah nak lena, asyik tergolek-golek ke kiri dan kanan sebab susah nak tidur..BELIEVE ME...korang takkan alami perasaan itu ANYMORE!!!



sy nak share one of my favourite testi...adik ni daripada my hometown dan sy mengenali dia,  ibu serta datuknya..
Ini testimonial daripada seorang anak kecil yang mengalami masalah mata sepet sejak dilahirkan



Nama: Nur Adelia Qysara
Umur: 1 tahun
Alamat: Pulai Chndong, KelantanPenyakit : Masalah saraf mata (sebelah mata sepet sejak dilahirkan)
Setelah menggunakan BVSM selama 2 hari, matanya kembali normal


Alhamdulillah syukur...

Let's share dengan kawan-kawan atau family member yang lain..mungkin dorang memerlukan BVSM ni..



Untuk dapatkan demo, ataupun free trial boleh contact sy direct okey..

sya
012-280 6710
 @
014-824 8525


Friday, 12 July 2013

Biovelocity Sleepmate: Testimonial


Salam...

Korang dah tau pasal Biovelocity Sleepmate (BVSM) kan?boleh klik SINI untuk more info..








Just receive feedback daripada customer tentang BVSM ni...sangat-sangat teruja bile dengar customer puas hati..bukan setakat badan lebih segar tapi masalah lain pun dah berkurangan


 Alhamdulillah...syukur


sya
012-2806710 



Tuesday, 25 June 2013

Bio Velocity Sleep Mate

Salam...

Memperkenalkan..Bio Velocity Sleep Mate...


Apa dia Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) ni?? BVSM ni adalah sejenis pelapik tilam, tapi bukan tilam biasa yang kita selalu beli kat pasar-pasar malam tu kan...kenapa ia lain dari lain??

  • menggalakkan peredaran darah dan memperkuat fungsi jantung
  • meningkatkan kadar metabolisme
  • meningkatkan sistem imunisasi
  • meningkatkan aura tubuh dan melegakan keletihan
  • mengurangkan kesan negatif radiasi elektromagnetik
  • menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti




dengan ringkasnya, tidur kita lebih lena..lebih bertenaga dan no more lenguh-lenguh badan!!


sesuai untuk semua peringkat umur...baby boleh tidur ngan lena tanpa kerap bangun, bagus untuk kita gak =) 


 untuk parent kita...dorang dah tua dan bekerja kuat sejak muda lagi..it's a special gift for them too right?


contact me for more info

sya 012-2806710


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...