Showing posts with label sm ssm award. Show all posts
Showing posts with label sm ssm award. Show all posts

Saturday, 22 March 2014

SM/SSM Award 2014

Salam....

As korang tau, ahad lepas sy ade event by company...SM/SSM Award untuk tahun 2014...award ni sebenarnya untuk memberi penganugerahan kepada kita apabila mencapai pangkat demi pangkat..Segala penat lelah selama ni berbaloi...dan memberi motivasi jugak untuk lebih berusaha!

Alhamdulillah...semuanya berjalan dengan lancar...last time naik pentas masa konvokesyen kot hehe....lammaaaaa dulu...

Ramai sangat yang naik pentas pada hari tu..Seronok bile tengok biz partner dapat naik pentas bersama-sama...that's why dalam biz ni kita buat secara TEAMWORK....biar kita berjaya BERSAMA-SAMA...no istilah "makan sorang" je...

Ok layan gambar jela..

 Saya & mentor, maisarah yang tak jemu-jemu bagi semangat selama ini

Dengan my leader, Nurul yang sentiasa bersama saya



nervous...


 Suasana dalam dewan



Menara PGRM, Cheras


Thats all untu kali...nanti dapat gambar official kita upload lagi...



Thursday, 13 March 2014

Dress utk next event


 Salam...

Lately agak busy skit...sebab ahad ni akan naik stage weehhuuu....ni event daripada company...memang nervous mak....last naik stage rasanya masa konvo kot hahhaha...

Tiket dah dapat...dress memang dah ade cuma mata ni tak habis-habis nak menjengah kot-kot terjumpa yang lebih sesuai...(tipikal pompuan kan...mata liar je tengok baju!!!)


sy ni jenis yang ISO tinggi okeh...jumpa dress banyak yang cantik-cantik...tapi tak menepati piawaian sy...

x kain melekat
x kain jarang
dress kena ade butang (bf friendly)
x lycra
baju kena labuh punggung
menutup aurat


haaaa.....sebab tu bile pusing lebih 50 kedai memang susah nak jumpa...pastu ade la yang membebel 


"banyak-banyak kedai, banyak-banyak baju takde yang berkenan???"
hahhahaha


memang sangat-sangat memilih..sebab kalau salah pilih, sy takkan pakai...sayang beli baju mahal-mahal, pastu buat hias almari!! actually mu hubby pun jenis ISO tinggi gak...kalau tanya die, ade je komen..jarang la...singkat la...nampak tua 10 tahun la (yang ni kena betul-betul allert hahhah)

so jom kita usha-usha dress okey...

jenis ni dah lama sy mimpi-mimpikan...tapi tak pernah jumpa depan mata, sebab takut beli online bila pakai tak kena ngan badan sendiri..tapi sangat-sangat cantik...



 yang ni cantik kan...



simple...

tutu dress...

haih...pening den...satu lagi syarat, warna merah @ hitam....

hentak kepala kat dinding....




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...