Showing posts with label ubat gigi. Show all posts
Showing posts with label ubat gigi. Show all posts

Wednesday, 7 October 2015

Masalah ulser mulut


Korang pernah alami maslah ulser mulut tak?? sakitnya...Allah saja yang tahu..nak makan takde selera sebab pedih..lebih-lebih lagi makan makanan pedas...nak ambik wudhu pun terasa sakit bila kena air


sy ni jenis senang kena ulser...hampir setiap bulan wajib kena..orang kata sebab panas dalam badan, atau kurang minum air bla bla bla...tapi sy ni jenis senang TERgigit bibir mulut..elok-elok je makan dengan berseleranya, tup tup tergigit bibir...dok borak-borak je tergigit bibir...tu belum anak-anak tengah bermain dengan ganas tiba-tiba meluru ke arah sy...dummmm berdarah bibir..


bila sy pakai ubat gigi marine essence ni, alhamdulillah dah jarang kena ulser..dah berkurangan berbanding waktu dulu-dulu..Alhamdulillah Allah tolong merawat masalah sy ni apabila pakai ubat gigi ni...kalau ulser ni di tahap tak tertahan, sy ambik sikit ubat gigi dan letakkan dekat ulser..pedih sikit tapi berbaloi



kalau korang ade masalah ulser atau pun seperti di atas, boleh cuba pakai ubat gigi ni..in sha Allah kita usaha dan selebihnya berdoa kepada Allah

sya
014-824 8525



Thursday, 14 May 2015

Say NO kepada gigi KUNING!!




Korang ada masalah 

gigi KUNING???

Mulut BERBAU??

ULSER MULUT??


Katakan TIDAK kepada masalah ini....dengan pengambilan ubat gigi marine essence, in sha Allah masalah ini akan berkurangan



Orang-orang tua selalu cakap, nak gigi putih, beruslah gigi dengan garam...penah dengar tak pesanan ni?? Tapi yang lecehnya..nak pegi ambik garam, nak letak kat berus gigi, garam plak berketul-ketul...susahnya nak gosok!

Tapi dengan ubat gigi marine essence yang mengandungi garam buluh ni, SENANG je...picit dan gosok...gigi lebih putih berbanding dulu, dan kepada sesiapa yang ada masalah ulser boleh cuba...sebab ulser yang selalu singgah kat mulut hampir setiap bulan dah berkurangan...syukur....



Hanya RM22 je...

pm sy untuk order

sya
014-824 8525


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...