Wednesday 27 January 2016

New babies - tailor mannequin


Actually, dah lama mencari mannequin untuk memudahkan saya display hasil jahitan saya..harga untuk mannequin baru, agak mahal, itu yang dok berkira-kira nak beli ke tak

 berminat jenis yang ni, mannequin jenis wire


yang ni pun suka jugak..kurang berminat dengan mannequin yang ade kepala, tangan etc..sebab agak seksi hehe

mungkin rezeki saya, cari punya cari ( berbulan-bulan dok tengok dalam mudah.com) jumpa satu mannequin lebih kurang gambar 2 kat atas..harga memang berbaloi-baloi, plus dapat free mannequin kids untuk display..berbaloi tunggu lama-lama


saya ni orangnya berjimat sikit kalau nak beli barang..nak beli yang baru boleh je, tapi kan boleh digunakan untuk keperluan lain lebihan duit tu..mannequin 2nd hand saya beli ni memang masih elok,dan cantik..jadi dah jimat lebih rm100 untuk mannequin je...weeee....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...