Wednesday 18 February 2015

Set kurus bajet


Apa itu #SetKurusBajet?

#SetKurusBajet ialah satu set pemakanan kesihatan bertujuan untuk menguruskan berat badan secara sihat!. Ia mengandungi 3 bahan utama iaitu:-

  1. Garlic
  2. Biovelocity Alfalfa
  3. Mineral Coffee

Kenapa #SetKurusBajet = Garlic+Alfalfa+Coffee ?

Ramai wanita ingin mendapatkan bentuk badan yang menarik. Kita semua tahu betapa pentingnya pemakanan yang seimbang, malangnya ramai antara kita disebabkan sibuk tidak dapat menjaga makan dengan betul.

#SetKurusBajet mampu membantu memberikan kita nutrien yang sepenuhnya disamping membantu proses detoksifikasi. Proses detoks inilah yang akan bantu membuang kotoran



Apa fungsi Garlic (Bawang Putih)?


Google sahaja garlic, kita boleh jumpa beratus website yang menceritakan kebaikan Garlic yang telah diamalkan turun-temurun oleh pelbagai budaya & bangsa.

Antara kebaikannya, ialah menurunkan kadar KOLESTEROL dalam badan


Apa pula fungsi Alfalfa?


Alfalfa pula dikenali pula sebagai Raja segala sayur, dimana satu sudu teh alfalfa dikatakan sama seperti memakan SATU KILOGRAM sayur. Ditambah pula Alfalfa dalam #SetKurusBajet dilengkapi tenaga Bio-Velocity iaitu tenaga cahaya sinaran matahari memberikan kita nutrien & tenaga untuk sepanjang hari!



Apa tujuan Mineral Coffee?



Bagi penggemar kopi, meminum kopi tak menjadi masalah, tapi kepada yang alergik kopi, tahukah anda antara testimoni mineral coffee kami, ialah tiada side effects seperti, migrain, pening, atau lain-lain apabila meminum kopi?

Ini disebabkan mineral coffee kami, mengandungi garam buluh yang mengandungi kandungan mineral yang sangat baik & diperlukan oleh badan.


Betul ke #SetKurusBajet boleh kuruskan badan?

Insya-Allah dengan pengambilan yang betul & konsisten ia boleh membantu. Tak percaya?! Lihat sahaja testimoni-testimoni kami yang terkini dengan Search #setkurusbajet di Instagram.

Kami antara yang mengamalkan setkurusbajet berbanding kumpulan atau produk lain yang hanya berkata-kata, tapi kami menunjukkan bukti!

Antara yang berjaya kami kongsikan disini:-









Berapa harga #SetKurusBajet?

Namanya pun bajet, jadi kami pun cuba memberikan pilihan terbaik untuk anda.





Jadi apa tunggu lagi? Kalau anda sama macam kami, berazam untuk menurunkan berat badan pada tahun 2015, boleh lah mencuba
 

sya 
 014-824 8525
 
-


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...