Wednesday 23 October 2013

Mineral Coffee


coffee dan manusia....

tak dapat dipisahkan..betul tak???almost semua orang suka minum kopi...from starbucks, coffee bean etc..you name it...memang sangat craving ngan coffee-coffee yang famous amous ni..


dulu, sy tak suka minum kopi..first time minum masa kat SBP..kat sana, waktu malam biasanya akan dihidangkan kopi 'o' ataupun milo 'o'...so pilih yang mana satu...rasa milo yang tak berapa rasa milo, ataupun kopi yang rasa pahit...macam sy ni, tak boleh minum kopi @ nescafe...bile malam menjelma, tak dapatlah den nak tido...tergolek sana, tergolek sini memang dekat subuh barulah boleh tido...

tapi, tu dulu...bile sy minum mineral coffee ni, rasa lain tau...lebih berTENAGA dan KENYANG ..serius...



why this coffee lain daripada lain??

sebab dalam ni ade GARAM BULUH...Gabungan unik garam dan adunan kopi robusta tanpa gula ini memberikan kopi mineral satu rasa yang lazat serta kebaikan untuk kesihatan seluruh keluarga.

PELIK kenapa ade GARAM dalam kopi???


Sebenarnya, menambah garam ke dalam kopi bukanlah sesuatu yang pelik. Ianya satu tradisi orang-orang di negara scandinavia, Turkey dan juga Hungary menambah secubit garam dalam kopi mereka. Hasilnya, kopi yang mereka minum itu mempunyai rasa yang lebih kuat dan banyak buihnya.

Untuk sape-sape yang ade penyakit darah tinggi, ataupun kencing manis, sangat-sangat recommended...sebab GARAM BULUH ni ade banyak kandungan mineral dalam ni seperti magnesium, potassium, kalsium dan zat besi...dan lebih penting, NO kafein...



 korang WAJIB cuba mineral coffee ni, bagus untuk kesihatan kita...


minum minuman favourite

+

Kesihatan pun terjamin




call me

sya 012-2806710

 
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...