Sunday 6 May 2012

GROUP Mesti BETUL!!!

Wife kepada my husband's friend dah join Hai-O 2x...bukan sekali tapi dua okey...and kedua-duanya tak menjadi, produk terbiar di bawah katil, dengan loannya 2x buat...totally RM40,000....and terpaksa membayar kedua-dua loan tanpa apa-apa untung!Why semua ni berlaku??


Sebabnya adalah SALAH GROUP!!!Group yang dia pilih hanya mencari biz partner sahaja, tapi produk tidak terjual...Leader meninggalkan anak-anak tanpa guidance, ilmu, sedangkan anak-anak terkapai-kapai...apa yang dapat??HUTANG!!


Bila ai dapat tahu pasal ni, memang sedih sangat-sangat...semangatnya berkobar-kobar untuk berjaya, tapi habuk pun tak dapat...even dia sanggup buat loan kali ke-dua sebab ingin berjaya...


For me, Alhamdulillah sebab dipertemukan dengan GROUP yang BETUL...me leader yang tak henti-henti memberi semangat dan dorongan, ilmu dicurahkan tanpa mengenal masa...Thanks tu DDM Nurul sebab membawa ai ke jalan yang betul. And my mentor CDM Maisarah yang tak putus-putus meniupkan semanagt untuk ai berjaya...berada dalam group B32 adalah satu keistimewaan untuk kami.


Semangat TEAMWORK yang memang kuat, PRODUK memang habis dijual dalam masa 2-3 bulan aje..(ade sesetengah orang seminggu pun dah habis!)... ILMU dicurahkan...GUIDELINE diberikan supaya tidak tersasar...KELAS pun ada, untuk mendapat ilmu yang lebih betul lagi...apa lagi yang kita harapkan dalam bisness ni?


ILMU dicurahkan, dan TANGANMU akan ku pimpin hingga ke hujungnya....



PERCAYALAH...


Wanna be part of our TEAM?? 
Call/SMS me 
SYA 012-2806710




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...